Kontakte os


Bestilling

For at du kan foretage køb på neostrata.dk, er det et krav, at du er fyldt 18 år. Personer under 18 år kan efter dansk lovgivning kun foretage køb med en forælders eller værges godkendelse. Når du bestiller produkter på neostrata.dk, godkender du de til enhver tid offentliggjorte vilkår, som er anført nedenfor, ligesom du bekræfter, at de oplysninger, du har givet om dig selv, er korrekte. Med benævnelserne vi, vores og os henvises til HBS Nordic AB.

En bekræftelse af den gennemførte bestilling fremsendes til den e-mailadresse, vi har registreret, normalt inden for få minutter.

Alle bestillinger betragtes som bindende. IP-nummer registreres for alle bestillinger. Har du foretaget en bestilling ved en fejl, skal du straks tage kontakt til os.


Priser og betaling

Samtlige priser er angivet i DKK (danske kroner), inkl. moms. HBS forbeholder sig retten til at foretage prisændringer. Der tillægges leveringsomkostninger. HBS tager forbehold for fejl i indhold og prisliste på hjemmesiden.

I samarbejde med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, SE-111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi følgende betalingsløsninger, idet betaling sker direkte til Klarna:

  • Kortbetaling (VISA, Mastercard og American Express).
  • Betaling inden for 14 dage: Betalingsfristen er 14 dage fra det tidspunkt, hvor varerne afsendes. Du kan læse vilkårene for betaling inden for 14 dage her.
  • Konto: Klarna Konto er en kontokredit, som stilles til rådighed af Klarna, og som giver kredittageren mulighed for at foretage delvis betaling af køb hver måned med mindst 1/24 (minimum 50 DKK) af det samlede, udnyttede kreditbeløb eller i overensstemmelse med de vilkår, du godkender i kassen.
  • Betala Direkt: Automatisk træk fra din bankkonto baseret på svensk autogiro (betalingsservice). Din konto debiteres ca. to bankdage efter købets gennemførelse, eller efter at varerne er afsendt.
  • Bankoverførsel: Din konto debiteres umiddelbart efter, at betalingen er gennemført.

Du finder mere information om Klarna her og du kan læse om bankens brugervilkår her.

For at kunne tilbyde dig de forskellige betalingsløsninger har vi behov for at videregive dine person-, kontakt- og ordreoplysninger med leverandøren af de enkelte betalingstjenester. Vi anbefaler dig at læse vores fortrolighedspolitik.

Brugen af disse oplysninger reguleres i henhold til gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas fortrolighedspolitik.


Leveringsoplysninger

Normal leveringstid er 2-5 dage, afhængig af adressen. Visse afvigelser kan forekomme. Vi leverer varer med PostNord, og levering sker direkte til adressen eller til en postbutik, alt efter størrelse og vægt. Vi bestræber os på at levere dine varer så hurtigt som muligt.

For ordrer, som ligger under DKK 500, inkl. moms, debiteres et leveringsgebyr på DKK 49. For ordrer, som ligger over DKK 500, inkl. moms, gælder gebyrfri levering.

HBS ifalder ikke ansvar for skade eller forsinkelse, som skyldes foranstaltninger fra myndighedernes side, krigslignende hændelser, brand, arbejdskonflikt, beslaglæggelse, mangel på transportmidler, generel varemangel eller andre omstændigheder, som er uden for HBS’ kontrol, og som enten forhindrer eller besværliggør HBS’ opfyldelse af sine forpligtelser i en sådan grad, at leverance kun kan ske med en urimeligt høj omkostning. Samme vilkår gælder for forsinkelser af leverancer fra leverandører til HBS under tilsvarende omstændigheder.

Obs! Husk at afhente din pakke rettidigt. For leverancer, som returneres til HBS med henvisning til, at modtageren har afvist at modtage varerne, ikke har været til stede på leveringstidspunktet eller har opgivet fejlagtig adresse, forbeholder vi os retten til at fakturere dig for et gebyr på DKK 200 til dækning af gebyrer og administrative omkostninger.


Reklamationer og returforsendelser

Har du modtaget et beskadiget produkt, eller mangler der et produkt i din ordre, skal du foretage reklamation. Reklamation for et fejlbehæftet produkt skal foretages straks, når der er konstateret en fejl ved produktet og i sådanne tilfælde, hvor produktet kan anses for at være fejlbehæftet eller ikke-funktionsdygtigt i forhold til det tilsigtede formål. Eventuel fejl ved et produkt skal anmeldes til HBS kundeservice så hurtigt som muligt, eller så snart en sådan fejl bør være konstateret. Der skal være være tale om en rimelig tidsperiode.

Returforsendelse kan kun komme på tale i tilfælde, hvor HBS har leveret forkert vare/forkerte varer, eller hvor HBS har truffet beslutning om, at en vare/varer kan returneres. HBS ifalder omkostningerne til reklamation, hvis skaden kan anses for at være en fremstillingsfejl. HBS påtager sig ikke ansvar for fejl, som er opstået på baggrund af tilført skade, slitage eller misligholdelse. Hvis reklamationen godkendes, betaler vi eventuelle omkostninger til f.eks. levering og tilbagebetaling i samme betalingsform som i forbindelse med købet.

Du er som kunde ansvarlig for produktet indtil det tidspunkt, hvor det er modtaget af vores returafdeling. Foretag grundig emballering.


Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb, har du mulighed for at returnere varen til os senest 14 dage efter, at du har modtaget den. I denne periode kan du returnere dine varer og få tilbageført det indbetalte beløb. Vi beregner os et gebyr på DKK 49 til porto.

Vi accepterer ikke returvarer/reklamationer for produkter, som du har anvendt, men som ikke lever op til dine forventninger. I tilfælde af kendt allergi eller overfølsomhed anbefaler vi altid, at du afprøver et for dig nyt produkt på et begrænset område og herefter venter i 24 timer for at se, om der kommer en reaktion.

Kontakt altid vores kundeservice, inden du afsender en returvare. Herefter sender vi en returseddel til dig. Produkterne skal være ubrugte, uåbnede og opbevarede i originalemballagen. Du er som kunde ansvarlig for produktet indtil det tidspunkt, hvor det er modtaget af vores returafdeling. Foretag grundig emballering.


Behandling af personoplysninger

Læs vores integritetspolitik


HBS Nordic AB - 556760-4409